Sabtu, 2 Januari 2010

Selamat Tinggal 2009...

Lame tak update blog...akibat dari kesibukan dari LKU tempoh hari, sampai la bermulanya semester akhir 2009/10 ni memang malas nak fikir pasal benda lain...hmm

''Seronok'' betul LKU selama 3 minggu kat UPNM hari tu,,tapi yang tak syok nyer kene selsema la pulak,,nak training pun rase malas je. Tapi 'semangat askar ' punye pasal, layan je beb. Tension....

Balik dari latihan kat UPNM, keputusan sem 1 2009/10 pun keluar...Hmm bertambah la perasaan tension aku lantaran keputusan yang tak memuaskan dan lari dari target aku.Redha je lah, cube lagi untuk next semester.Tambahan pula dengan kehadiran pegawai kat skudai nih, tak tahu la kehupan kat sini aman macam sem lepas atau sebaliknya...wait n see jelah.. 

Tanggal 14 Disember 2009, bermulalah semester akhir aku diutm ni. Semangat memanglah berkobar-kobar permulaannya,tapi first kuliah je dah ngantuk..huhu..ape nak jadi nih...Hmm semestar ni aku hambik 18 kredit (bayak nyer waaa..) maklumlah nak naikkan pointer yang hampeh tu punye pasal,terpakse la UG (ulang gred) subjek tahun 1.

Malam 01-01-10 semangat baru tahun baru diisi dengan aktiviti taji oleh pegawai baru lantaran lambat baris tahlil...huhu,gara-gara tak faham arahan semua sekali kene.Tak pe lah, yang penting target untuk tahun akhir ijazah aku ni, nak dapat dekan untuk semestar ni. InsyaAllah...Amin

Ok lah,itu la cebisan peristiwa 2009 aku yang diakhiri dengan ''sad ending''...yang penting ''Learn from yesterday,Lived for today and  Hope for tomorow''.

1 ulasan:

  1. Good luck.As pun samer nk rampas balik anugrah dekan sem nie....Mdah-Mudahan Allah sentiasa mempermudahkan urusan kita sepanjang seme nie..:)

    BalasPadam